Friday, July 5, 2013

sahabat selamanya

 
                                   ini adalah sebahagian daripada hidup aku yang selalu memebawa pelbagai cerita. suka dan duka aku selama hari ini meraka sentiasa berada disebelah aku give some support and advise to continues my life. bersyukur ke hadrat illahi selepas sahaja sekolah kami masih lagi bersama sampai kerja pun di bawah satu bumbung. namun selepas result keluar masing-masing meneruskan perjalan hidup masing2. anatara semua ini aku lah yang tersasar paling jauh.....diorang semua dekat semenanjung meneruskan pelajaran aku je di sini di negeri Borneo ini.. tapi bila cuti je, kompom dibawah rumah aku penuh dengan diorang2 nie lah.cukuplah sampai disini....umm ape2 pun thanz too all my be loved friend yang berada di kampung halaman n di UPMKB ini... kerana menceriakan hari2 ku...

No comments:

Post a Comment